В КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району м.Києва для персоналу Call-центру пройшов навчальний тренінг на тему: «Алгоритм роботи зі скаргами клієнтів по телефону».
Дата: 18.05.2021 17:24
Кількість переглядів: 214
15.05.2021 року в КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району м.Києва для персоналу Call-центру пройшов 6 годинний навчальний тренінг на тему: «Алгоритм роботи зі скаргами клієнтів по телефону». Проводила навчання тренерка навчального центру «УкрТренінг» Олена Барибіна – бізнес-тренерка, кандидат педагогічних наук, авторка і ведуча тренінгів та навчальних курсів з підвищення особистої ефективності.
Персонал Call-центру удосконалив вже набуті раніше навички встановлення контакту, розуміння ситуації наших пацієнтів, пропонування найбільш ефективного способу вирішення питання, консультування.
Ми покращуємо наші знання заради комфорту наших пацієнтів.